czwartek, 6 lutego 2014

Informacja.

BLOG ZAWIESZONY

Blog zawieszony z powodów osobistych :)
Bardzo przepraszam jeżeli zawiodłam osoby
czekające na koleje przygody moich bohaterów.
ALE HEJ!
Zanim zaczniesz myśleć, że kompletnie cię olałam:
Powiedzmy, że to koniec części pierwszej bloga :) 
Sooooł?
Będzie DRUGA CZĘŚĆ! <3 b="">
Nie mam kompletnego pojęcia kiedy się ona pojawi, na pewno poinformuję ;3
Myślę, że w marcu/kwietniu :)
BŁAGAM nie opuszczaj mnie i nie trać nadziei,
wiem że skończyłam w dość nietypowych okolicznościach, ale wszystko się rozwiąże,
WAIT! ♥
Pisząc sprawy osobiste mam na myśli szkołę ;/ Jestem w pierwszej klasie liceum, jest masa nauki, a ja mam zamiar ZDAĆ! XD KOCHAM CIĘ i jeszcze raz PRZEPRASZAM ;* Wybaczysz mi? c:


 Ps. Zapraszam na blog, który prowadzę od niedawna, nie nie jest on przyczyną ZAWIESZENIA tego BLOGA, piszę go z koleżanką, rozdziały są dodawane sporadycznie i uwierz mi gdy tylko znajdę czas na naskrobanie coś TUTAJ, dodam :)
KOCHAM CIĘ!
blog:

Julia ♥


3 komentarze:

  1. Będę czekać. Rozumiem pierwsza liceum i trzecia to katastrofa ale dasz radę ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że rozumiesz. Dziękuję, że będziesz czekać kochanie! <3
      To naprawdę wiele dla mnie znaczy :))

      Usuń
  2. Fajny blog ;)
    Jaka nazwa pioasenki do zwiastuna ???

    OdpowiedzUsuń