piątek, 6 grudnia 2013

Liebster Award ♥

Zostałam nominowana do Liebster Award! Baaardo chciałam za to podziękować kochanej Directioner_xx
Kochanie, straasznie dziękuję ;** ♥

REGULAMIN:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "Dobrze Wykonaną Robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście blogów, informując ich o tym i zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który nominował Ciebie.

Odpowiedzi na pytania od: Directioner_xx
1. Jaki kolor koszulki masz teraz na sobie ? c:
Aktualnie granatową *_*

2. W ilu i jakich jesteś fandomach ? :)
Więc tak, jestem w jednym fandomie. Jestem Directinerką! ♥ Jednak kocham Demi Lovato, Miley Cyrus i Selenę Gomez - jestem z nimi od ich ciężkich Disney'oeskich początków <3 I nigdy ich nie opuszczę, są w moim serduszku! Wspieram ich fandomy, a sama również po połowie się do nich zaliczam, tak samo jak uwielbiam Little Mix i Justin'a Bieber'a ♥ Jednak całym sercem oddałam się One Direction <3 Always and Forever ♥

3. Ulubiony owoc ? :D
Kocham praktycznie wszystkie, oprócz grejpfruta i ananasa, blee XD

4. Co powinno być dla Ciebie podstawą dobrej przyjaźni ?
Zdecydowanie szczerość ;3 Pomoc od drugiej strony w niezależności od sytuacji ^.^

5. Co leży teraz najbliżej Ciebie i czy jest to telefon ? xD
Haha, w sumie to nie wiem gdzie go podziałam nawet XD lolz. Najbliżej mam swoją najukochańczą wieżę <3 Od niedawna się z nią nie rozstaję *_* Puściłam sobie ,,Midnight Memories" i odpłyywamm ;__;

6. Jak mają na imię Twoi rodzice ?
Mama - Anna, Tata - Piotr <3

7. Mieszkasz w bloku czy w domu prywatnym ?
W domqq prywatnym ^.^ I się zastanawiam czy nas nie zdmuchnie!! :D Taki wiatr, że maasakraa! lolz

8. Wolisz kebaba czy zapiekankę ? ;3
Kebaba, nie lubię pieczarrek ;//

9. Jaki masz kolor oczu ?
No i to jest kurde największa zagadka mojego życia!! :D Codziennie inne ;_; Od błękitnych - przez szare - do bosko zielonych ♥ Jedyna część mojego ciała, która mi się podoba >>>>

10. Jaka cecha charakteru podoba Ci się u chłopaków najbardziej ? ;)
Czuły, serdeczny i kochany - taaki słoodki *.* No i oczywiście poczucie humoru <3

11. Gdybyś mogła cofnąć czas do jednego wydarzenia, jakie byś wybrała ?
W 2010 miałam przeprowadzić się do Anglii... chcę aby wrócił ten czas i żebym przeprowadziła się naprawdę c: lub premiera teledysku ,,One Thing" wtedy pierwszy raz posłuchałam 1D, i to nie jest data kiedy zostałam Directionerką :'( W styczniu- lutym będzie rok dopiero :))

Moje pytania: 
1. Do jakiego fandomu należysz? ;3
2. Ulubiony aktor.
3. Ile masz lat? ^^
4. Ulubiona potrawa :D
5. Ulubiony film :))
6. Szczególna cecha, która przyciąga cię u chłopaka XD
7. Imię najlepszej przyjaciółki ;p
8. Twoje imię *.*
9. Gdzie chciałabyś/chciałbyś mieszkać? ♥
10. Co robisz w wolnym czasie? ;))

Blogi które nominuję:
(kolejność jest przypadkowa) ^^
Noo więć, nie jest to 10 blogów - ale to są te które czytam aktualnie ^^ Reszta to Dark, Cold, Chills, After itd <3


Jeszcze raz baaardzo dziękuję ;** ♥

PS. Rozdział pojawi się za jakieś 10-15 minutek ;3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz